|
שירותים ומידע כללי
שירותים
מוקד הטלפוניה מוקד הטלפוניה מטפל ברכישת ציוד ותיקון תקלות בקווים פנימיים. הזמנת השירותים נעשית באמצעות טופס הזמנה אותו ניתן לשלוח למספר פקס: 6584075 או לכתובת דוא"ל: telephony@savion.huji.ac.il לבירורים נוספים – 6584777 או 6584006. בין השעות 8:00 ו 15:00. לטיפול בקווים ישירים בלבד ניתן לפנות לתמר ארבלי-ניסן בטלפון: 6584217 בין השעות 9:00 ו 13:00. שירותים חסומים 144, מברק, מספרי טלמסר (...1212) הם דוגמא לשירותים חסומים מתוך הטלפוניה של האוניברסיטה. חסימות נוספות ניתנות להסרה ללא תשלום, דוגמת (לדוגמא: חיוג עירוני, בין עירוני וחיוג לחו"ל). חיוג למספרים עם קידומת 1-800 1-700 אפשרי בתוספת קידומת מקומית (02 בירושלים, 08 ברחובות). מרכזיה המרכזיה של האוניברסיטה העברית פועלת בין השעות 8:00 ו 16:00 המרכזיה מספקת מידע על מספרי טלפון פנים אוניברסיטאים בלבד. לבירור מספרי טלפון חוץ אוניברסיטאים פנו לאתר של בזק: http://www.144.bezek.com זיהוי האוניברסיטה בחיוג יוצא האוניברסיטה מקושרת למספר ספקי טלפוניה וכתוצאה מכך זיהוי מספרכם בעת חיוג החוצה יכול להיות שונה בהתאם ליעד השיחה. המספר הרשמי היחידי שלכם הינו מספר הבזק, ואילו שאר המספרים הינם "מספרים זמניים" אשר מאפשרים למקבל השיחה לחזור אליכם; אין לפרסם מספרים אלו היות והם יכולים להשתנות מדי פעם. מספרי בזק הרשמיים של האוניברסיטה :
השיחה תצא בד"כ דרך סלקום (קווי) והזיהוי יהיה 073-388xxxx כאשר 8xxxx הינו מספר השלוחה.
|