![]() |
![]() |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
מי צריך כרטיס?משתמשי VPN Client/WebVPN
באמצעות כרטיס OTP ושירותי VPN ניתן לגשת לרשת האוניברסיטה דרך ספק אינטרנט אחר ולקבל את כל השירותים, כגון מאגרי מידע, שמוגבלים לגישה מתוך רשת האוניברסיטה. לפרטים נוספים: Samba VPN
|
|||||||||||||||||||||||||||
רכישת כרטיס
|
|||||||||||||||||||||||||||
שיוך כרטיס חדש [ https://otp.huji.ac.il/user ]מהו שיוך?ניתן יהיה להשתמש בכרטיס רק אחרי תהליך רישום ושיוך. עם תום הליך השיוך תקבלו קוד הפעלה אשר ישמש קידומת קבועה לסיסמת ה- OTP .
אתר השיוך
מי לא יוכל להשתמש במערכת השיוך העצמי?מרצים/מדענים אורחים רשמיים, גורמי חוץ בעלי אישור, ועובדי אוניברסיטה חדשים אשר טרם נקלטו במערכת.
| |||||||||||||||||||||||||||
הוראות הפעלה
שימוש בסיסי • ON/OFF- לחיצה על מקש ON/OFF מפעילה את
הכרטיס. לאחר הפעלתו תופיע הצלמית • Code - בעת לחיצה על הכפתור Code, תופיע סיסמא
חד-פעמית על צג
הכרטיס . במידה ולחצתם על מקשים נוספים בכרטיס ובעקבות כך כפתור ה-Code
אינו מגיב - כבו את הכרטיס והדליקו אותו מחדש. 2. הסיסמא
הסיסמא החד-פעמית
המופיעה על צג הכרטיס היא רק חלק מסיסמת ה OTP ובעלת תחום ספרות ואותיות
(8 במספר) : 0-9 ו - a-f. כאשר
תתבקשו לספק סיסמא - ראשית הקלידו את קוד ההפעלה אשר
ניתן
לכם במהלך שיוך הכרטיס ומייד אחריו (ללא רווחים) את הסיסמא
החד-פעמית. היעזרו בדוגמה הבאה על-מנת להימנע מטעויות בקריאת הסיסמא :
![]() 3. הבר-קוד
הבר-קוד של הכרטיס
מופיע בצידו האחורי של הכרטיס. הבר-קוד
הוא
מספר הזיהוי של הכרטיס. תידרשו לו בעת שיוך הכרטיס וביטולו ובנושאי תמיכה
נוספים. לדוגמה: הבר-קוד
בתמונה הוא 20047269 (ללא רווחים).
4. בעיות עם הסוללהכאשר צלמית סוללה החלפת סוללה : הוציאו את הבורג מצדו האחורי של הכרטיס, שילפו את הסוללה והתקינו במקומה חדשה. ניתן לקבל סוללה חדשה באקדמון (מודל CR2025) במסגרת שנת אחריות. הערה: אם לא הצלחתם לכבות את הכרטיס - הביאו אותו לאקדמון (או לגורם ממנו קיבלתם את הכרטיס) וכרטיסכם יוחלף. |
|||||||||||||||||||||||||||
5. ביטול הכרטיס/ביטול שיוך הכרטיסיש צורך לבטל את הכרטיס או את השיוך שלו למשתמש במקרים הבאים: • אם ברצונכם להעביר את הכרטיס באופן קבוע לרשותו של אדם אחר. ניתן לבטל כרטיס באחד ממרכזי התמיכה של הרשות למחשוב (ראה פרטים למטה). יש להגיע אישית מצויידים בתעודה מזהה. הערה: משתמשים אשר קיבלו את הכרטיס מרשות המיחשוב או ממתאמי מיחשוב מחלקתיים יחזרו אליהם להמשך טיפול.
|
|||||||||||||||||||||||||||
תמיכהבעיות חומרה:אקדמון ציוד או הגורם ממנו קיבלתם את הכרטיס.
בעיות אחרות:סגל - מרכזי התמיכה הכלליים: 02-6585555, 02-5883450 סטודנטים – מרכזי התמיכה הכלליים ובחוות המחשבים גורמי חוץ :
|