Hebrew U. Link

Services


english

סביון > בעיות נפוצות

 

Internet

סביון - בעיות נפוצות

בחרו את ההמשק דרכו אתם מתחברים לסביון:


החלפת שפת ממשק  




  • ליחצו על אפשרויות



  • בתפריט בחרו הגדרות אזוריות

  • בתפריט בחר שפה בחרו את השפה הרצויה
  • ליחצו על שמור
upחזרה לתפריט
 

 

חיפוש שמות

 




  • צרו הודעה חדשה




  • לחצו על אל...

  • כתבו את השם המבוקש ולחצו enter

  • בחרו את האדם המבוקש מתוך תוצאות החיפוש ע"י לחיצה כפולה על שמו

  • ניתן להוסיף שמות נוספים בעזרת חיפוש נוסף

  • בסיום לחצו אישור

upחזרה לתפריט
 

בעיה בפתיחת קבצים מצורפים (IE7)

 



  • שגיאה זו מופיע בעת פתיחת קובץ בדפדפן Internet Explorer 7

  • ישנן שתי אפשרויות להתגבר על הבעיה:


  • לחצו בעזרת לחצן העכבר הימני על הקובץ

  • בחרו ב Open in new tab או Open in new window

אפשרות זו תאתחל את הגדרות הדפדפן ותגרום לאבדן ההגדרות הנוכחיות

  • לחצו על תפריט Tools ובחרו Internet Options
  • בחרו את לשונית Advanced

  • לחצו Reset
  • לחצו Reset

  • חזרו אל החשבון ופתחו את הקובץ
upחזרה לתפריט
 

תצוגה מוגבלת בממשק אינטרנט



ניתן לגשת לשרותי סביון באמצעות דפדפן בשני ממשקים:

  • ממשק מלא- מאפשר גישה לכלל האפשרויות שמציע ממשק האינטרנט של סביון

  • ממשקל קל-כולל רק חלק מהאפשרויות הזמינות. ממשק זה עשוי להיות מהיר יותר במקרים מסוימים.

הערה: ניתן לגשת לממשק המלא רק באמצעות דפדפן Internet Explorer, משתמשי דפדפנים אחרים יכולים לגשת לממשק הקל בלבד.



  • כדי לעבור בין הממשקים יש לסמן או להסיר את הסימון Use Outlook Web Access Light בעת הכניסה לחשבון
upחזרה לתפריט
 

כניסה לסביון ( Login )


  • Microsoft Outlook 2003/2007

    כאשר עובדים בתצורת Microsoft Exchange Server יתקבל חלון כניסה  בן שתי שורות: שורת שם משתמש ושורת סיסמה.

    יש להקיש שם משתמש\ cc בהתאם לדוגמא הבאה:



  • Microsoft Outlook 2000/2002

    כאשר עובדים בתצורת Microsoft Exchange Server יתקבל חלון כניסה  בן שלוש שורות (סדר השורות יכול להשתנות): שורת שם משתמש, שורת סיסמה ושורת דומיין.

    יש להקיש שם משתמש, סיסמא ו- cc בדומיין בהתאם לדוגמא הבאה:

upחזרה לתפריט
 

לא מתקבל דואר חדש או/ו היומן לא מתעדכן


  • בכדי לעבור למצב עבודה מקוון לחצו על File ובטלו את הסימון Work Offline ע"י לחיצה עליו
upחזרה לתפריט
 

קבלת הודעת שגיאה לאחר כניסה לחשבון (login)


  • במידה ובעת הפעלת Outlook וכניסה לחשבון מופיעה הודעת שגיאה. יש למחוק את הפרופיל ולהגדירו מחדש.
  • לחצו Tools ובחרו E-mail Accounts
  • בחרו View or change existing e-mail accounts

  • לחצו Next
  • בחרו את הפרופיל ע"י לחיצה על שמו

  • ליחצו Remove
  • ליחצו yes

  • לאחר מכן ליחצו Finish
  • כעת יש להגדיר מחדש את הפרופיל על פי ההנחיות
upחזרה לתפריט
 


הופעת Security Alert ב-Outlook 2007


 

  • התראת אבטחה זו תופיע לאחר הגדרת החשבון ב- Outlook 2007

  • בעת קבלת ההודעה לחצו Yes

  • על מנת לא לקבל הודעה זו שנית ניתן להוריד את תעודת האבטחה של סביון.

  • ליחצו על הקישור שלמטה בעזרת לחצן העכבר הימני ובחרו Save Link As...

 

קישור: http://ca.huji.ac.il/bf/savion/savion-cert.cer
  • ליחצו Open
  • ליחצו Install Certificate
  • ליחצו Next
  • בחרו Place all certificates in the following store וליחצו על Browse...
  • בחרו באופציה Trusted Root Certification Authorities מהרשימה וליחצו OK
  • ליחצו Next
  • ליחצו Finish
  • ליחצו Yes
  • ליחצו OK
upחזרה לתפריט
 
 


קבלת שגיאה - Send/Receive Error ב- Outlook 2007


  • שגיאה זו עלולה להופיע במידה ולחצתם No בעת הופעת התרעת האבטחה עם פתיחת Outlook

  • הפעילו מחדש את Outlook ולחצו Yes בהתראת האבטחה

upחזרה לתפריט
 

 


Last updated: 27/07/2011