נוהלי דואר אלקטרוני
לאחרונה התקבלו תלונות רבות לגבי הפצת דואר מרובה בנושאים פוליטיים, מסחריים, פרסום פעילויות פנאי ועוד שלל נושאים אשר אינם קשורים לאוניברסיטה.
השימוש במשאבי המחשוב, כולל דואר אלקטרוני, צריך להתבצע על פי מדיניות האוניברסיטה:
/policyh.shtml
תעבורת יתר ברשת התקשורת
השימוש ברשת התקשורת האוניברסיטאית נועד לצרכים אקדמיים או מנהליים במסגרת עבודת ההוראה/מחקר או עבודה אחרת הקשורה במילוי תפקידו של העובד באוניברסיטה .
הרשות למחשוב מבצעת בדיקות תקופתיות במטרה לאתר מקורות של תעבורת יתר (הגורמת להגדלת עומסים ועלויות). הסיבות העיקריות לתעבורת יתר הן שימוש מסיבי בשיתוף קבצים, צפייה בטלוויזיה ברשת, הורדות סרטים ו/או מוזיקה. תעבורת יתר יכולה להיגרם גם מבעיות אבטחת מידע במחשב או בנתב.
משתמשים אשר מייצרים תעבורה חריגה בהיקפה יקבלו הודעה (בדוא"ל) הכוללת הנחיות ודרישה ליצירת קשר עם אחד ממרכזי התמיכה תוך 10 ימים מקבלת ההודעה. מטרת ההפניה למרכזי התמיכה היא לסייע בצמצום התעבורה החריגה ולמנוע הישנותה. משתמשים שלא יפנו למרכז התמיכה במשך פרק הזמן המבוקש - חשבון ההתחברות שלהם יחסם.
מידע נוסף לגבי תעבורת יתר: /sevices/internet/connect/home.shtml#info
מרכזי התמיכה: 6585555, 5883450